Pause.


Hej.

Ja en liten pause i mitt städande tar jag nu..
Staffan och Olivia gick ner till byn för att handla innan.
Då passade jag på att börja röjja.
Dukat för imorgon har jag oxå gjort. Hihi..
Skönt att ha det gjort. Ska ju somsagt klippa o slinga mig halv tolv imorgon.
Tar ju sin lilla tid..

Blev lite besviken innan för jag kommer inte få mina föräldrarpengar från kanske 3 veckor?
Så då har jag inte fått ngt denna månaden. Illa..!
Tänk om jag skulle betala en hyra, om jag bott själv. Hur skulle det gå??
Mitt eget fel kanske MEN dom har ju fått allt den 8 december. Det är väl bara att kolla papperna o sen ge mig pengar.

Nu kliar det så i min hals. Hostattack nästa?

Tebax till pliken.
:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Mor

Men va skönt och va ensam när man ska städa. Jag har badat Viska så nu liknar hon en liten snöboll sötnosen. Fixat maten vi ska äta imorron mumsigt blev det, även dukat sköönt när man gjort det. Nu ska vi äta fars chili con carne, ha en mysig kväll. Puss Mojan

2008-12-30 @ 18:38:28
Postat av: hanna

ring dom o säg att du behöver ha dom utbetalade nu ! om du har anmält från nu altså! tror dom kan fixa de ändå de gjode dom till mej!

KRam

2008-12-30 @ 23:04:39
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0