Kräksjukan.

Jo så är det.
Dom ringde från Skägg och Lockar ikväll och sa att min frisör inte kommer kuna klippa mig imorgon heller för han har fått kräksjukan! (vad har han där uppe emot mig)
Jag skulle bli fin!!!
Men fick en tid på nyår hos en annan. Hon är säkert bra men HAN är jätte duktig med mitt hår ju!
Sen kommer det bli stress på nyår med. *gaah*
Men men i will survive..

Har varit o handlat lite inför nyår idag. Snacks o så..
Imorgon får vi åka till systemet som alla andra oxå kommer göra.
Sista minuten typ..
Kläder är det många som pratar om MEN jag ska köra på jeans & linne detta året.
Mest bekvämt för jag vet att Olivia kommer klänga på mig.

Hon sover nu.
Somna på Staffan.
Som jag sa innan så har hon börjat somna på en nu.
O ja.. hon somnar inte i sängen nu!
Mysigt var det i början men nu vill man kunna lägga henne ju..

Nu är jag hungrig igen.
Ska leta lite i skafferiet tänkte jag..

Sov gott.
Kram

Kommentarer
Postat av: hanna

Detsamma ! Hoppas håret blir bra ändå! =)

KRam

2008-12-30 @ 06:48:50
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: jane

JOhanna, du är alltid fin, med eller utan nyfrissat hår! Jag lovar! Jag tycker du är vacker som en sommardag:D

Förresten, har du lust att få fria händer och fixa en ny design åt mig? du är så duktig..men asså bara om du tycker det är roligt och om du har lust och tid! kram och gott nytt år!

2008-12-30 @ 10:23:19
URL: http://gumpen.blogg.se.blogg se
Postat av: Mad

Håller med Jane..Du är alltid fin! Men samtidigt förstår jag dig med håret..Det är ju något man har på sig varje dag och då är det viktigt att man är nöjd med det..Men tänk såhär, hon är säkert jätte duktig och du kommer va helt nyfrissad på nyårsafton..=)



Jag ska sitta i mjukis på nyår hihi..Men jag ska sminka mig och göra vid mig..=) Så älsk får se en snygging och inte ett vrak..hehe!

2008-12-30 @ 11:14:31
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: *Mippi*

usch hoppas man slipper kräksjukan :(

2008-12-30 @ 16:22:53
URL: http://mippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0