Jag tror..

att vi får fixa med granen imorgon. Jag är inte alls pigg på det :(

Olivia var ledsen på BVC, denna gången fick pappa se henne hur hon kan vara.
Gör ont i kroppen på mig när hon skriker så mycket och tårarna bara rinner..
Hon vägde 9500 och var 71 cm lång. Hon är nästan en 10 kg bebis nu. *gaaaah*
Men finast för oss är hon!!!

Pappa matar Olivia & då är det gröt i hela huvudet! ;)

Staffan har fixat lite ute idag. Han har satt upp 3 spottar. Så duktig han är och så mysigt det blev!!!


Nu kommer snart Olivias farmor och farfar.
Dom saknar såklart henne!

Ha en mysig kväll Kära läsare.

Kram//

Kommentarer
Postat av: Danni

Så fint ni bor!!! Mys... Och Olivia är lika söt som vanligt.

2008-12-19 @ 18:35:32
URL: http://daniellad.blogg.se/
Postat av: Amme

hahaha gröt i hela huvudet, va cute

2008-12-19 @ 18:56:58
Postat av: Anonym

Jobbigt att lilltjejen blev så ledsen! Attans att du mår så dåligt idag! Hoppas du mår bra imorgon så ni får klätt julegranen!



Fint staffan fixat det!!

Hoppas ni får en mysig helg!

2008-12-19 @ 19:23:24
Postat av: Madelaine

Jobbigt att lilltjejen blev så ledsen! Attans att du mår så dåligt idag! Hoppas du mår bra imorgon så ni får klätt julegranen!



Fint staffan fixat det!!

Hoppas ni får en mysig helg!

2008-12-19 @ 19:23:36
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Mor & Far

Super duper snyggt. Duktigt Staffan är. Du med och Oliva ser ju bedårande ut med gröt i ansiktet. Puss

2008-12-19 @ 19:36:15
Postat av: Johanna

Hej, Skulle jättegärna vilja fortsätta läsa din blogg efter nyår också om jag får. Har följt er så länge nu att du tillhör min dagliga rutin :) Ha det bra!

2008-12-20 @ 10:36:24
URL: http://fischan.blogg.se/
Postat av: Carolin

oj så mysigt ni bor!...ser härligt ut!

2008-12-22 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0