I´m here..

Inte där men här..
Sitter hemma hos föräldrarna - Olivia har nästan precis somnat.
Klart hon vill vara uppe när hon får så mycket uppmärksamhet.

Imorgon står solning på schemat sen ska vi, efter mojjan jobbat klart åka o leta lite julklappar.
Sen efter det bilr det lussebulls bakning. Mmmm :)

Har varit på jakt  och hittat kläder till fredag. Blir en svart blus/tröja från Vila  sen blir det jeans och svarta klackadojjor.. :)
Nga snygga smycken till det..
Blir nog bra..
Sen ska vi ju lyxa med hotel.. :)

Satt och tittade på kort precis.
Gud så stor jag var för nga månader sen.
Skönt jag inte ser ut så mer, för det var ingen vacker syn..!
Jag klär inte i att vara större. Är avis på dom som gör det för det är faktist fint!
Men somsagt, inte på mig!


Snart kommer syster och familj ner. Fira jul med oss ♥


Sov gott!
Kärlek/






Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Johanna! Ni har ju byggt nytt ´hus och visst va det Älvsbyhus ni anlitade? Vi funderar också på dom... Undrar om ni är nöjda med ert hus? Deras jobb? Tittat på några enplanshus som dom har i sin katalog =) har fastnat för tre st.. Vilket är det ni har om ni nu har byggt deras? Är ni nöjda med planlösning och så?

Hade varit jätte bussigt om du ville svara =).

Antingen här i din blogg eller om du vill ha lösen till min så bara maila=)!

Kram!

2008-12-03 @ 00:18:42
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: jane

johanna förlåt att jag säger det, men du har ALDRIG varit stor! bara om magen men där låg Olivia ju! du kan ist berätta för mig hur du kan vara så smärt å snygg så snabbt efter en graviditet!!! Jag ser fortf ut som ett satans fetto! :D

2008-12-03 @ 07:57:19
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Mama Mad

Du är hur fin som helst! Jag tycker också om dem som kan vara lite större och klä i det.. Jag tycker själv jag ser plöfsig ut..Börjar få lite små ångest för att jag ska lägga på mig en massa nu i slutet..:0

2008-12-03 @ 07:57:54
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Sanna

Får jag vara nyfiken och fråga hur lång du är och hur mycket du väger? Hur gör du för att hålla dig i så fin form? Tränar mycket, äter på något särskilt sätt?

Hoppas du vill svara!

Tack för en härlig blogg förresten!

2008-12-03 @ 11:09:02
Postat av: Johanna

Hej Sanna. Frågan är fri :) Jag är 160 och väger 49,5 kg. Saken är det att jag är ju inte alls tränad så formen är väl inte så fin ;) Jag äter som vanligt alltså bra mat och skräpmat. Kul du gillar bloggen, ha en trevlig dag. //Johanna

2008-12-03 @ 11:43:50
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Amme

Hej har du fått mitt mess?? Fick aldrig nåt svar ju.

2008-12-03 @ 12:49:44
Postat av: Anna

då hoppas jag att jag e en av dem som klär i att va stor/större..



Jag tyckte du va grymt vacker som gravid, lika fin som nu fast gravida har ändå en speciell utstrålning!! =)



Kram o tack för din kommentar, ja, vi har det underbart tillsammans!! Me=happy!

2008-12-03 @ 17:37:28
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0