Helt underbart!


Staffan är hemma & inte nog med det, Olivia är så glad!
Hon är ju mammig MEN nu funkar det med pappa med.
Igår blev hon ledsen och vem sträckte hon sig efter, jooo pappa!
Det är så härligt att se ♥
Nu ligger dom och myser för hon ska sova lite. Hör inget gråt :)
Det som är så fräckt med är att nu säger hon verkligen PAPPA till han.
Ibland låter d lite konstigt men ibland får hon verkligen till det.
Jag sa till henne - Säg pappa! Och så tittade hon på han o sa det finaste pappa jag hört henne säga.
Gullunge!

Snön föll igår men nu är den borta av regnet.
Snön föll kommer jag få höra imorgon av bästa Peter.
Ska bli så kul och mysigt. Han kommer göra så julstämningen kommer falla på plats.
Det är jag o min kära moder som ska gå! Så pappa och morfar ska ha Olivia hemma.
Men nu när det är som det är så är jag inte orolig :)

Snart kommer syster m familj ner. Lovely! ♥

Ska se om jag kan åka ner till Vellinge i veckan för P & I ska ju ha julmys hemma hos sig.
JAG VILL DIT!

Kram och mys på..

Kommentarer
Postat av: emma

Åh va mysigt ni verkar ha det! Skönt för dig att ha din man hemma :) Min kom hem igårkväll också men jag har blivit dålig. Tråkigt men vad gör man..

Trevlig helg!!

Kram

2008-12-12 @ 11:19:37
URL: http://emletemle.blogg.se/
Postat av: hanna

Hehe jaaa de e ju klart dom gör dumskalle mej

Ja, det kan vi ju göra! Mysigt att hohn säger pappa, :) Elliot säger mest daaaaaaaaaaaaaaaaadadada gaaaaaaaagagaga iiiiiiiiiiiiiiiiiii ooooooooo aaaadadá mmmmmmgá . Ibland säger han nnnnej! Men jag tror inte han förstår att han säger nej =)

haha Ha det bra!!

2008-12-12 @ 11:57:36
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Sofia och Tuva

Äntligen e det snart lördag=)) Hoppas du får det super mysigt imorgon med din Peter;) Hör av dig i veckan om du kommer ner och om du har tid såklart, hade varit kul att träffas=)) ha det bra kram!!!!!

2008-12-12 @ 12:17:38
Postat av: jane

snöll föll? ha en myspysig fredag johanna! kram

2008-12-12 @ 16:10:10
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Karolina

Mysis!! Ni kommer ha det underbart imorgon!! Snart träffas vi ... kram

2008-12-12 @ 22:53:41
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Pauli

du ska hit heter det:)) hör av dig så fort du kommer ner om du nu gör det, för vi måste ses denna gången! Ont i hjärtat av saknad snart ju :) puss

2008-12-13 @ 20:16:25
Postat av: Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-22 @ 17:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0