En ny fas?


Olivia är ledsen. Ofta. Tårarna kommer för minsta lilla.
Undra om det kan vara en ny utvecklingsfas. Ska hem och läsa i boken.
Inatt vaknade hon tre gånger och grät. Idag blev hon jätte ledsen när morfar nös.
Hon blev jätte ledsen igår när en liten pojke kom fram och pratade med henne.
Lilla hjärtat ♥

Nu sover hon och efter det ska vi bada i mormor och morfars badkar.
Det gillar hon..
Sen är det ju julkappshandling. Kul eller kul OM man hittar bra saker..
Min motivation för att göra vid mig är minus noll idag. Men jag ska göra ett försök..

Staffan är sjuk, älskling då!!
Måtte han bli frisk till fredag.
Jag har sett framemot denna helg ju.

Nä nu ska jag göra det försöket...
Kram//

Kommentarer
Postat av: Isabella

fin blogg :)

2008-12-03 @ 15:46:16
URL: http://bellih.se
Postat av: Mama Mad

För det första TACK så otroligt mycket!! Sitter här och rodnar..;) Jag läste någonstans 9 månader upp = 9 månader ner..=)



Hur mycket vägde Olivia när hon föddes??

Blev bara en klapp idag, men hittade massa annat skoj..hehe..hur gick det själv? hittade du något fint?

Kramar

2008-12-03 @ 16:50:05
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Carolin

hej. Tror nog det kan vara så att hon drömmer mardrömmar eller liknande om hon vaknar oi är jätte ledsen. Har för mig att det kommer i den åldern hon är i nu. Allt är säkert precis som det ska med lillan om hon är som hon brukar förutom de gånger hon blir ledsen :) Vänta sen bara tills dom riktiga trotsfaserna kommer, Alwin är i en av många sådana nu o ska puttas o sparkas o bara skriker .... jätte kul :)

2008-12-03 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0