11:15


Vad hände?
Vaknar och klockan står på 11:15!!
Tittar brevid mig och där ligger Olivia med nappen i munnen och sover så gott.
Kan det vara så att hon har blivit trött efter allt gnäll? Kanske?!
Hon vaknade när jag steg upp, o det var ju tur! Annars hade dagen blivit lite konstig.
Hungrig var hon iaf. Inte så konstigt ;)

Vilket väder vi har idag. Hade tänkt gå till Transval. Gillar inte mörkert bara.
Men sa till mig själv att ändå grejja o sen gå. Men så tittar jag ut, och det regnar!
Meeeh?!!! Varför e d alltid så?

Imorgon ska jag och Olivia ta bussen in till stan. Först träffa Hanna, Elliot och Anna..
Sen är det Teddy som gäller.
Bara det inte regnar då. Typsikt isåfall.


Olivia gillar tecknat! Satt på tvn och hon blev helt förstummad!

Men hon ville inte sitta där länge, men ändå!
:)

Ha en mys dag!
Kram//

Kommentarer
Postat av: hanna

elliot gillar med tvn, lite för mkt. han bankar på den. är små handavtryck lite här o var ! =D ses imon! kram

2008-12-09 @ 14:22:03
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Din dotter ger dig sovmorgon till 11.15 och min hund gav mig sovmorgon men min sambo ringde och väckte mig 11.11..hehe..har inte sovit en blund inatt iofs pga mycket elaka och onda förvärkar..bläää..



Klart du är en av mina sju! Läser ju din blogg såfort som du skriver ett nytt inlägg..Du skriver så mysigt!

2008-12-09 @ 14:44:41
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ååå va mysigt att sova så länge =)!

Ja typiskt att det ska va kasst väder när man bestämt att göra nått =/.

Hoppas att ni med får en mysig dag =)!

2008-12-09 @ 15:06:07
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Amme

hihi va cute hon e.

Förresten, om du e sugen på hårförlängning nån ggr så gör jag sånt nu. Har lärt mig vettu =) kraam

2008-12-10 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0