Trött snack!


Jag är trött. Staffan är trött! Men ändå sitter vi vid varsinn dator o bara nördar. Jag glor runt på nätet och han spelar!
Ska fråga om han vill ligga o kramas lite istället. Ja för lite kärlek är ju aldrig fel :)
Men ibland blir det så. Man går om varandra lite.
Olivia har somnat men det tog tid! Hon har högst sovit 1 timme idag. Så nu hoppas jag innerligt att hon sover hela natten!
Igår när vi äntligen somnat så fick Staffan sms mitt i natten , o han hade glömt stänga av mobilen.
Olivia blev jätte rädd o bara skrek. Efter det somna hon inte om på 2 timmar. Låg bara med ögonen öppna o sparka mig typ. Jag råkade somna till men när jag vakna igen var hon fortf vaken. Sen låg jag och lyssnade på ALLA ljud. Var nästan 100% säker på att det var ngn i huset. Men våga inte gå upp och ville inte väcka Staff heller. Haha smart? Menar TÄNK OM det varit ngn här inne??
Aja vi somna iaf tillslut.
:)

Imorgon kommer Olivias kompis ;) Ojoj hon ska få pojkbesök av sötnöten Elliot.
O givietvis kommer Hanna och Anna med.. :)
Ska bli kul! Inte träffat dom på mycket mycket länge! Har ju present till Elliot med som nog är för smått nu hehe..
Aja det är tanken som räknas :)

Nä fy bubblan vad trött jag blev. Kanske ska sova ändå?!
Vi får se.



Kommentarer
Postat av: Haaana

Hehe japp imon kommer vi o våldgästar er :) Ses imon! kram

2008-08-06 @ 23:41:04
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Super fin bild! Du lyckas alltid se så fräsch ut!

2008-08-07 @ 20:21:02
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0