Tänk om..

 
Syster yster hade bott närmre mig och Olivia. Det hade jag gärna velat!
Men man får ju inte bestämma , tyvärr :(

Näsan rinner mer nu. Skit jobbigt. För min hjärna dunkar massa när jag måste snyta mig.
Hur kan det bara slå på en så? Kan det varit Olivia som smittat mig? För hon va ju sjuker..
Borde ju vara tvärtom men hon var ju sjuk först. Pluttan!

Lägga mig i badet kanske med aromolja? Gud vilken bra idé!

Hoppas Du som läser mår bra och får en fin fin dag. I detta tråkiga väder!

Puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Krya på dig!

2008-08-14 @ 13:25:44
URL: http://carooooline.blogspot.com
Postat av: staffan

testar telefonen på max hehe ses snart puss puss

2008-08-14 @ 13:31:15
Postat av: Madelaine

Jag är i samma sits, inte en bebis sötnöt som smittat mig utan en stor älskpälsk..uff inte alls kul..men din ide om ett varmt bad låter inte helt fel..så fort jag slutar svettas då vill säga..puhh!

2008-08-14 @ 13:34:23
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Jenny

Krya på dej =)

2008-08-14 @ 15:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0