Lalalalalala...


I just cant get you out of my head


Är sommaren slut nu? Som det ser ut nu är är den det i mina ögon.
Fy vad tråkigt :( Måste man längta sig igenom ett år till för att få värmen!

Vilken tur att man har en ögonsten att få umgås med varje dag och se henne utvecklas.
Lite skrämmande att snart är hon 6 månader!!!
Hur hur hur kan tiden gå så snabbt när man fått ett barn??

Ju snabbare hon växer ju närmre kommer jag till verkligheten
*otäckt*

Tänkte ta o storstäda här idag! Staffan jobbar till 8 så jag har ju tid på mig ;)
Nä nu måste jag verkligen ta tag i mitt körkort så jag kan skaffa mig ett liv *ler*

Nytt projekt i huset




Vi ska byta alla bänkskivor till det mörka sen ska vi ha en ny diskho..
Haha ja jag vet vi är lite knäppa för allt va ju nytt redan. Men det här blir mycket snyggare!
Sen har jag hittat en svart miccro som ska pryda den nya bänkskivan när allt är klart!
:)

Hämta posten nu!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Blir super fint till ert kakel och golv. Va ni kan ni två. Och Oliva är ju bara det sötaste gullunge.

Kramizar från Mormor

2008-08-05 @ 19:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0