Atjooo..


Johanna börjar bli förkyld. Skit med!


Köpte faktist inga barnkläder eller ngt till mig i Dk.
Jo ett par solglasögon och ett vin och tre oljor till Olivia.
Fanns inte så mycket men sen va jag inte på jätte humör.
Kanske för jag e lite små sjuk?


Vet inte hur det blir imorgon - får se hur jag känner mig.
Kommer vara nere nästa vecka med så det finns dagar man kanske kan hitta.
Vi får la se helt enkelt.

Ska iaf hälsa på mormor och morfar...!!!


Malmö festivalen börjar ju nu!
På tisdag ska jag in med Flickorna.
:)

*snyta näsan*

Kommentarer
Postat av: Moster

Najje men Olivia .... köpte mamma vin och solglasögon till dig .... ojojoj har ska det gå !!



Hoppas du inte blir sjukis syster ... inge kul!!



Kram

2008-08-14 @ 07:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0