Vilken skillnad!


Godmorgon mina kära!

Måste börja med att säga att jag är så utvilad (men trött ändå såklart)
Olivia har sovit i korgen hela natten.
Jag har alltså inte behövt vara på min vakt så jag inte rullat över henne!
Slappnat av och sovit ut! Så skönt!!!!
2 - 8 har hon varit i drömmarnas värld..
Vakna och gjorde det vanliga..
Somnade nu runt tio igen.


Enligt väder nyheterna skulle det vara sol idag?
Här är det bara disigt! Men vem vet den kommer kanske fram lite senare..
Vill ut och gå en lång rund idag! Det ska jag med!! Bara det inte regna så..

Imorgon ska jag in till stan med Olivia och Staffan.
Han ska klippa sig och då ska jag och hon passa på att kolla in lite saker.
Hoppas det går bra, första gången jag ska gå i stan juh. Man är alltid lite nojjig över att hon ska börja skrika o så.
Men men hon är en bebis så hon får lov att skrika. Och är hon hungrig får jag gå till bilen. Inte mer med det.
*intalar mig att allt ska gå bra*


:)

Ska gå och bädda sängen nu.
Trevligt värre..

 image567

Kommentarer
Postat av: Amme

kommer gå jättebra även om hon skriker. Det gör ju små bebisar! =)

2008-04-10 @ 10:29:56
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se
Postat av: miian

Skönt hon har sovit i sin korg,jag va supernervös första dygnen när Lowa sov i vår säng,kunde knappt sova själv för jag oroade mig för å lägga mej på lilla knytet,men det gör man nog inte men oron finns ju där!
Hoppas det går bra att åka till stan,men det gör de säkert,bebisar får skrika,vara missnöjda och hungriga =)
Lycka till'1
nu kom solen till stan iallfall =)

2008-04-10 @ 10:43:57
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: stina

Bebisar får lov att skrika, även om du är i stan!! hehe

2008-04-10 @ 11:14:31
Postat av: miian

hihi jo mössan fanns i mindre men minns inte riktigt i vilka storlekar,det var "Huvudomfångsstorlekar" och minnsa inte vad det minsta var,40kanske =)
Men dom växer ju så fort,så hoppas du hittar =)
ha en underbar dag i solen!kram

2008-04-10 @ 11:35:16
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Anna

Hallå Jojjo! ;) Åh, det kommer gå utmärkt att gå i stan, nu e det ingen som bryr sig om hon skriker, tänk när hon blir 3-4 år och ska trotsa dej.. lägga sig på lilla torg o gallskrika, haha, DÅ känns det nog mer, eller? vad vet jag.. en känsla bara =) Dessutom har hon den tryggaste famnen så nära, e hon lissen hjälper det nog att bara få komma upp i din varma famn, inte sant?
Jag har varit på stan idag (fast jag bor ju i stan) o handlat blommor på torget, så mysigt! Solen tittar fram också, lovely! =)
Kramar om dej o lill-sessan

2008-04-10 @ 11:51:45
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: camilla

Japp, bebisar FÅR skrika.. :-) Det komer att gå toppen! soligt här i Vinslöv.. niiiice! Ska in till stan nu o shoppa byxor till lillan..
kramis

2008-04-10 @ 13:19:30
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: Anonym

pappas ögon ? hehe ser ut så nu när dotter - pappa bilderna vart bredvid varandra :) Söt tös !

2008-04-11 @ 08:20:49
Postat av: Mimmi

Hej!

Såå söt flicka! och en underbart söt body! Var kan man få tag på såna fina?

/den blivande mamman Mimmi

2008-04-14 @ 15:03:53
URL: http://mirakelmilton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0