Valborg!


Då var det dagen Valborg!
Undra hur många 14is debuter det kommer bli då.
Själv slog man igenom med sin första fylla då. UFF!
3 mellan öl och jag var helt borta. Herregud säger jag bara. Men det är ett minne för livet.
Hehe...

Vet inte vad dagen bjuder på. Har olika alternativ. Staffans bror eller Staffans syster ELLER sitta själv o bara mysa.
Grilla o sen gå ner till hamnen och se när dom tänder på brasan.
Vi får se. Det bästa av allt är ju at älsklingen är ledig imorgon! Hoppas hoppas på jätte fint väder då!
Ska använda alla mina hjärnceller för att komma på ngt vi kan göra. Ut över det vanliga!

Ställde mig på den förbaskade vågen imorse.
2 hg ner..
Wohooo! Saaaaakta men säkert...
I hope!

Bjuder på bilder på en söt nöt!





 *akta så jag inte ger dig en höger* ;)

image627


Ha nu en mycket fin fin valborg!


Fick en jätte saknad känsla nu, syster och syster barnen, kom hit!
image612

Kommentarer
Postat av: Amme

fina bilder!! Men jag väntar fortf på förlossningsberättelsen innan du hinner glömma det. ;-)

2008-04-30 @ 13:21:45
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se
Postat av: Mostern & kusinerna

Saknar er himla mycket här oxå ..... men snart e de sommar å då kommer vi. Många pussar från oss .... å jisses vikken söt plutt du e´lilltjolanta :)

2008-04-30 @ 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0