Tebax!


Hum, bloggen har juh varit nerstängd..
Rätt tråkigt för man har inte kunat gå in o läsa sen har man inte kunnat skriva!
Men nu så :)

Hur e livet som mamma?
UNDERBART men ibland mycket jobbigt..
När lill jäntan bara gråter o gråter och inget passar, ja då är d inte roligt!
Speciellt inte om man går helt själv heller.. Staffan har ju börjat jobba!
:(
Igår fick vi gå ut på promenad klockan 8... (här är väldigt mörkt)
Men då somna hon iaf... Sen bada vi men så råkade jag tvätta hennes lilla ansikte och det gilla inte fröken så då började skrikandet igen!
Men tillslut somna hon efter att staffan satt med nappen i hennes mun..
Fick ha henne i sängen sen, hade jag lagt ifrån henne hade hon nog inte somnat..
Hon är jätte duktigt på att sova på natten så det ska jag verkligen inte klaga på!

12 till halv 7 tycker jag är mycket mer än bra!
:)

Nu ska jag ta och göra vid mig så det är gjort! För man vet inte hur dagen blir..

Ha d mys..
Kram!

 Rolig stil!

Kommentarer
Postat av: Amme

Jobbigt när mannen börjar jobba & klara allt ensam, tufft i början men du klarar det! =)

2008-04-01 @ 11:49:57
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0