Smile!


Älskling fångade ett leednde från Olivia!
Nu försöker jag få henne att sova, hon somna såklart vid bröstet men så la jag ner henne o nu ligger hon o gör massa ljud ifrån sig. Man är lite hemsk för man vill gärna att hon ska sova...
Men i vakna stunder så är det mat, blöjbyte eller gnäll som gäller. Klart det är mysigt men det blir nog lite roligare när hon blir lite större då man kan göra lite mer.

Jag har gjort stuvad spenat, ägg och korv idag. Gott men sen stod det mig upp i halsen!
Klockan 8 är det körslaget (tror jag det hete) o det ska man juh se.
Älskling sitter o testar ett nytt spel..
Finns inte så mycket att göra just nu ändå..
Vädert är juh bara sååå tråkigt! Varför e d alltid så när han e ledig?
Hade velat gå en lång runda men ikke!

*suck*

Kaka till kaffet? Ja då!
På måndag gäller det.. Då börjar jag med nyttiga veckan!
;)

image546
*kärlek*

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅÅÅ så vacker hon e!! Gullesnuttan.. hihi! VILKET smile! Stolta ska ni va, o det vet jag ju att ni e också. Tack för din kommentar. Ja, visst e det härligt med kääärlek!? ;) Nu blir det soffan o tv.. kvällen erbjuder inget annat än så.. HATAR grått väder *snyft* Kram om dej me!!

2008-04-05 @ 20:48:07
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Moster Karolina

Pluttis !! Sååååå söt !! Vill vara hos er NU :) Älskar er ... puss puss !!

2008-04-05 @ 20:54:56
Postat av: camilla

så du startar på måndag? =) Själv har jag fuskat idag =( Dante ville inte somna o min man jobbar till 23.... blev heldeppig och åt kakor......ja ja, jag ska ta tag i det imorgon igen!

Söt bild när hon smilar!!! supersött längtar tills arijeta börjar le :)
kramkram

2008-04-05 @ 22:14:03
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: Pauli

åhhhh vilken sötnos! Härligt med leende!

2008-04-06 @ 09:58:24
Postat av: Matilda

OMG!!!! Vilket charmtroll!!! Riktigt riktigt söt är hon!

2008-04-06 @ 10:42:57
Postat av: Carro

Hej Johanna,
ta en titt inne hos mig. Känns Electra bekant? :)

Kram Caroline

2008-04-06 @ 12:14:41
URL: http://carooooline.blogspot.com
Postat av: hanna

så mysigt när dom ler ! men varje gång ja ska försöka fota E när han ler så slutar han =D han tycker väl det börjar bli tjatigt o bli fotad hela tiden hehe kram

2008-04-06 @ 17:10:28
URL: http://elliotminprins.blogg.se
Postat av: Anna

hur gör du när du laddar upp bilderna små så man själv kan klicka upp dem? jag får inte det att funka på min blogg.. typiskt! Kraam

2008-04-06 @ 18:10:04
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0