Sakta men säkert..


Ställde mig på vågen innan och den hade inte ökat eller stått still.
Nä 1 kg har jag gått ner. Nu tänker ni, 1 kg *skratt*
Men somsagt det går i rätt spår iaf..
5 kg till ner så är jag nöjd. Visst jag blir inte smal men jag kommer bli normal då..
Sen efter dom 5 kg ska jag försöka kämpa mig ner 5 kg till..
Då kommer jag väga som jag gjorde på midsommar då jag plussade!
Men tittar jag tebax på bilder och så, så gör det inget om jag "bara" går ner  7 kg allt som allt..
Lite fläsk får man ha.. eller?!
Sen är det d med träningen.. JAG VILL BÖRJA! Men nä man får snällt vänta 2 månader till typ..
Blä!

Saken är det att jag låter mig vara tjock, jag har inte dåligt samvete!
Jag har ju fått världens bästa "present" och vad gör då nga xtra kilo..
:)

Nu är det promenad dax..

image613

Kommentarer
Postat av: Anonym

galet att du tycker att du är tjock...my gosh

2008-04-24 @ 15:28:10
Postat av: Hanna

varför två månader till?

2008-04-24 @ 17:58:53
Postat av: Anna

Johanna-tok-panna!!! Du e så fin så du anar inte, nä.. det gör du ju uppenbarligen inte! Iofs har jag inte sett dej utan kläder (det lät ju nåt?!) men på alla foton du visat här e du helt perfekt som du är! Man kan inte tro att det precis legat en liten skrutta i din lilla mage..

O jag tycker 1 kg e bra!! Man ska glädjas åt allt som går på rätt håll ju! Jag hade bara gått ner 0,5kg men e nöjd ändå för det har strulat så mkt o jag trodde det hade gått åt andra hållet, så Anna-virr-panna e nöjd! ;)

O du, tramsbytta.. hihi, du e vacker PRECIS som du e!! =)

Kram om dej o lillan

2008-04-24 @ 18:13:22
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0