Pluttan och pappa..


dom ligger så sött o sover..♥

Hoppas hon kan sova hela tiden nu..
Så hon inte behöver bröstet mer för ikväll.
Hade varit riktigt skönt.
Dom behöver lite vila..
:)


Söt ---->

Så nu har Staffan skrivit på att Han är Olivias pappa..!
Vem skulle det annars vara lixom?
Han kan inte förneka henne eller tro att det skulle vara ngn annans..
Hon är ju så lik han :)
FIN!

Imorgon får det inte regna eftersom jag vill ut och gå.
Måste köpa fina regnkläder så jag inte hindras av vädert.
Vagnen har ju sitt regnställ så den skyddas..
Kanske ska testa det oxå så jag vet att den passar..
:)

Satt och tittade i all reklam vi fått hem.
Jysk hade en mycket fin solstol som jag vill ha!
Vill ha vill ha vill ha..!
Iom att jag inte kommer visa mig på stranden så kan jag ju ha en fiiiin stol här i trädgården.
Ligga o sola, ohh vad härligt!

Nu ska jag hjälpa till här, Staffan vill sova och lägger han Olivia så vaknar hon!
Så då är det min tur att rycka in..

Natti natti!




Kommentarer
Postat av: Anna

hon e ju så go lillsnäckan så man saknar ord!! =)

Jag tycker gott du kan unna dig en fin solstol! Regnkläder letar jag också efter.. De har jättesöta regnkappor på HM men du kanske vill ha byxor också eftersom ni ska ut på låååånga promenader? hihi..

Kraam & hoppas ni slipper regn idag

2008-04-15 @ 09:58:32
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Anonym

Uppsss Silvan hade 2 stolar och bord för runt tusenlappen. Kolla på det istället, var typ stol som på Jysk.
Men här får ni 2 plus litet bord mellan stolarna. Det vill jag att vi ska köpa till oss här hemma..E jätte trött på vår vita solstol.
Kramen

2008-04-15 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0