Måste måste måste...


ha nya byxor till Olivia!
Har juh knappt nga.. Inga som faller mig i smaken iaf..
Jag som inte ville ha mycket i rosa har nästan bara rosa! Hur kom det sig?
Lindex har många fina tuffa byxor. Måste in där! Men det kan jag inte nu juh!

Annars är allt som det ska! Tjejen ligger brevid mig o har precis sovit.
Hon borde inte vakna än för det va verkligen en power nap hon tog..

Staffan ska till Malmö idag och se på ngn konsert.. Därför har jag bjudit upp min moja o faja ;)
Sen imorgon ska jag ha mammor och bebisar på besök, efter att jag varit på bvc med lilla jäntan!
Hoppas det inte regnar då för jag ska juh gå ner där..
Lååååångt :)

Nu ska jag sätta på lite musik o sjunga för Söt!

image538

Kommentarer
Postat av: camilla

Japp, säg gärna till! =) Jag kommer gärna! Ja, jag o Hanna har gått i samma klass på gymnasiet i ett år.

Jeta har knappt heller några byxor, jag tycker det är svårt att hitta! Vi har 1000000 fina bodysar, dock passar inga ännu hihi, hon är fortfarande lite för liten... men men hon växer väl i dem!

Brukar du sjunga mycket för lillan? Jag sjöng inget för Dante när han var liten.. men nu märker jag att Jeta gilalr det. För jag sjöng ju för Dante när hon låg i magen, så hon verkar känna igen alla vaggvisor. Hon blir HELT lugn o somnar hhihi så skönt!

kramis

2008-04-02 @ 12:58:38
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: josephine

Hej mamsen. Ja, tydligen så avverkar de alla i morgon på bvc ;) vi ska vara där redan kl nio. Sen passar jag nog på att köra hem och vilar nån timme. När skulle vi vara hos dig? både du och petra hade tider vid tolv eller? kram

2008-04-02 @ 14:26:34
URL: http://www.shooot.blogg.se
Postat av: *Sofie*

Ah så mysigt med mamma/bebis träff. Jag skulle igentligen med på det imorgon men Alex har blivit lite sjuk så får stanna hemma. Hoppas att ni får trevligt! Tack förresten för att vi får följa dig och din pyttelilla bebis som är så söt=)

2008-04-02 @ 18:55:02
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0