Lovely!!!


Vi har sovit ut!
Olivia har sovit hela kvällen från klockan 2.
Vakna halv 7 för amning.
Då la vi hennes emellan oss. Mysigt!
Så nu sover hon fortf.

Vi har ätit frukost och Staffan är på väg ut.
Jag får vänta på att prinsessan ska vakna.
Ska ta o fixa till mig så jag oxå är redo för att möta denna underbara dag!
SOL SOL SOL SOL!
Ska gå en lång runda, sen ska jag dyrka lite sol.
Kanske får man lite färg i ansiktet?
Blekfis som man är.
Har aldrig varit såhär vit!! Hehe...
Men att sola med bebis i magen va inget för mig, sen nu har jag inte spez mycket tid till det.
Yeah yeah jag kommer tebax!
Ge det ett år..
;)

Undra om ngn har flyttat in i vårt fågelbo?




Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anna

skönt o höra att du tycker som jag! Då e jag inte ensam om det iaf... hihi!

Har ni haft en bra dag?
Det har jag haft!! E helt förälskad i ILVAs möbler,, ååå VILL HAAA!!

Kraam

2008-04-19 @ 18:01:49
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0