Förvirrad!


*skratt*
Jag är verkligen helt lost i hjärnan..
Skulle logga in på min bank sida och när jag skulle skriva in lösen så va det helt försvunnet ur hjärn kontoret.
Efter att ha skrivit om lösenet typ 10 gånger och efter att jag verkligen fått tänka efter så kom det fram igen.
Men hur kan man glömma ngt sådant? Hehe..
Gröthjärna!

Gick en runda innan men gud vad det blåste. Så jag gick och satt mig på baksidan istället o dyrka solen.
Olivia sov gott i vagnen..
Min lilla tjockis :)


Ja pappas oxå såklart!


image609


Ont i magen...

Kommentarer
Postat av: miian

amningsdemensen har kommit till Åhus =) =)
Såå söt hon är och vilken söt dress,älskar såna heldressar,dom ser så små och pluttiga ut...
Så när Lowa inte vill ligga och gosa i famnen och vara mammas bebis får hon ha sparkdräkt på sig så hon iaf ser ut som en liten plutt :)
Inte klokt vad det går FORT :(
blir nästan deppig när jag tänker på att Lowa blir 4mån imorron :(
Ha en underbar kväll!

2008-04-22 @ 21:09:00
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Caroline

Så fina kläder hon får er lilla dotter :)

2008-04-22 @ 21:43:59
Postat av: Pauli

amningshjärna kallas det sötis :)) puss saknar er

2008-04-22 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0