Får skylla mig själv!


Sitter här och dricker kaffe! Haha som alltid!
Gick upp halv 1, ja jag tänkte att jag skulle vila ut!
Men nu är man juh segare än segast! Skulle gått upp när telen ringde klockan 10..
Men sover Olivia kan jag passa på :)

Telen har ringt hela morgonen, det har varit skyddat nr så jag har inte tagit det!
Men tillslut efter det ringt 4 gånger under en timme emellan så tog jag det.
Kunde vara viktigt!
Jaha en trött Johanna svarar!
Då söker personen i fråga en som heter Greta!
Ehh va? Då är det hon som ringt hela morgonen!
Fått vårt nr, o jag bara nänä det är bara Johanna som bor här...
Men det är d juh inte..Staffan och Olivia me juh!
Iaf jag tänkte att TÄNK om det var jätte viktigt att få tag på Greta! Så har hon inte hennes nr..
Synd!

Drömde jätte hemskt förässten!
Om att vi låg på stranden så kom en jätte våg och Staffan höll fast Olivia jätte hårt!
Men hon gled..
Sen när vågen försvann låg hon på en handuk med massa sand i munnen.
UFF UFF UFF UFF!

Nu fick jag sms!

Ha en kalas bra dag!

image593

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara grattulera till er sötsak,Olivia. Bättre sen än aldrig. Har följt er länge nu,alltid kul att läsa om Er.Hoppas allt e bra!!

Kram från din gamla skolkamrat Linda

2008-04-17 @ 14:13:08
Postat av: Anna

Nä, jag gillar inte heller att svara när det e skyddat.. Gillar inte telefon överhuvudtaget egentligen. Tycker det e bra att den finns men avstår ibland från att svara, knas! =)

Hur e läget annars med er? Tiden går snabbt och ni får dagarna att rulla trots att jag tycker det verkar på dej som att du tycker det e trist att va ensam ibland (förutom Olivia då menar jag =) Hon får mer o mer sitt eget utseende, det tycker jag e så skoj o se!! Hon e sockersöt det lilla livet..

Kram om er

2008-04-17 @ 22:57:44
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0