Då var dagen igång !


Ja man fick sig sin sömn tillslut!
Olivia var vaken från klockan 6 till 2 igår (kvällen)
Har läste att det är enutvecklingsfas hon är inne i!
4-5 veckor och dom blir mer vakna och mer beroende av en!
Så att lägga ifrån henne på  kvällen funkar helt enkelt inte.
Men enligt boken så är det så i en vecka typ sen återgår hon till sitt normala jag..
=)
Tycker det är läskigt att hon blir sååå beroende av bröstet. Men det är typ d ända hon känner sig tryggt vid!
PÅ KVÄLLEN!
På dagen då? Förstår inte riktigt hur bebisar funkar hehe, men det är väl inte menningen!

Nu ska jag packa ner saker och sen göra vid henne...
Staffan lastar av dom sista stenarna!

Resultat från igår --> 
Duktiga mannen!♥

Nä folk, ha en mysig lördag för det ska Vi ha!

Kram image576

Kommentarer
Postat av: Mormor Ingrid

Hej så fint det blev med stenarna och lampan.
Vi ses i morgon glöm inte grodorna.
Hälsningar
Mormor

2008-04-12 @ 11:24:46
Postat av: Frida

Jobbar han inom anläggning?

2008-04-13 @ 11:40:44
Postat av: frida

Jätteduktig ju! :)

2008-04-13 @ 17:45:39
Postat av: camilla

hejhej!

Ser nu på infon att blogg.se kanske ska stängas ner??! :-( Tänkte att jag ger dig min mail, det står i inlägget, men inte för alla. Om du vill får du gärna adda mig på MSN.

Fint det blev med stenarna =)
kramkram

2008-04-13 @ 18:30:00
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: camilla

hejhej!

Ser nu på infon att blogg.se kanske ska stängas ner??! :-( Tänkte att jag ger dig min mail, det står i inlägget, men inte för alla. Om du vill får du gärna adda mig på MSN.

Fint det blev med stenarna =)
kramkram

2008-04-13 @ 18:34:00
URL: http://muharremi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0