Att komma till ro!

Hejsan hej en dag som denna!
image571
Solen lyser upp hela huset och det är bara så underbart!
Duschen kallar efter kaffet och då hoppas jag lillan sover gott.
Det som står på listan är juh stan och handla mat.
Älsklings älskling ska bli fin fin. Hade oxå velat klippa mig. Sen vill jag bli ljus i håret.
Jag ska bli en blondis igen :) (när jag har tid och pengar)
Medans han klipper sig ska jag och Olivia gå i nga affärer.
Kommer jag hålla mina pengar eller kommer jag slösa?

Kvällen bjuder på grillning. Jocke kommer hit, tror jag.
Hehe har inte så stor koll men om inte han kommer blir det ändå grillning!


Olivia har satt lite rutiner här när det gäller sömn!
Och det funkar jätte bra. Det tråkiga är bara att hon är jätte duktig under dagen att komma till ro.
Somnar själv och så.
Men på natten mellan 11 till 2 (har varit så tre dagar nu) blir hon hysterisk sugfixerad.
Hon ska bara ligga vid bröstet och helst inte ta ut det fråns 1 timme.
Testat napp men då kräks hon bara eller vill helt enkelt inte ha..
Efter att ha haft henne i sängen eller i famnen 2 timmar och man tror att hon sover och själv försöker lägga sig till rätt, ja då börjar hon med sin hiade andning och vänder huvudet o söker efter bröstet.
Som tur e så skriker hon inte, eller jo om hon inte får bröstet i tid så gallskriker hon såklart!
Hade så gärna velat bollat över henne lite till Staffan på natten MEN jag tycker att han har juh faktist jobbet att gå till sen har han tyvärr ingen tutte. Iaf ingen som tillfredställer Olivia.
Till helgen kan man juh föröska att få upp han o gå o vagga henne, det funkar kanske. Så kan jag få vila mina kära bröst!
Somnar gör hon vid två, utmattad!
Då sover hon skönt :)

Så nu fick jag det sagt!
Hehe

Nuuu måste jag göra vi mig!
Tråkigt!

image572

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: camilla

haha ja ibland önskar man att männen hade tuttarna! haha

Här går det inte heller så bra på nappfronten, men tillslut ska det gå - ge inte upp så tar hon den tillslu. Dante var nog 7-8 v innan han tog nappen.
kram

2008-04-11 @ 11:54:43
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: Caroline

Altså din kille...han måste ju vara ngn slags modell? Om inte...bli det!

2008-04-11 @ 12:06:19
Postat av: Johanna

Caroline.. Hihi ja visst e han fiiiin! :) O nä han är ingen modell..

2008-04-11 @ 12:48:12
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: Anna

va fin den bilden va på er!! *najs* TREVLIG HELG TJEJEN!!

2008-04-11 @ 13:10:47
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Saraaa

Sötis!!! Duktig du e, energi, :) Måste va jobbigt o komma igång ju efter en förlossning då man inte kan sova ut, till en början men kämpa på... de blir garanterat bättre. du e en stjärna.. kram sara h

2008-04-11 @ 14:19:22
Postat av: Anna

Jaa, han blev glad för paketen! Han fick en ZooYork keps av mig + ansiktstvätt, rakbalsam o sånt för män så han kan sluta sno mitt!! haha! =)
Det har inte blivit stan idag, jag har fullt upp me att göra smörgåstårta o just nu bakar jag en fransk chokladkaka *smarrigt värre*

Ja, bilderna e mycket skumma i mellanåt.. fattar inte vad det e för fel! jag kan ju alltid klicka upp dina, tur tycker jag så jag fått ta del av din vackra lilla prinsessa! O hennes föräldrar såklart..

Kraam o ha en go helg ;)

2008-04-11 @ 15:18:51
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: hanna

hitta dy nåt toppat i stan? ja handal massa på lindex hehe! =D kram

2008-04-11 @ 17:48:07
URL: http://elliotminprins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0