Puh vilken dröm!


Hej!

Ja då har man sovit igen. Gick upp för ett tag sen men har suttit o tagit det lungt och njutit av frukosten.
Herregud vilken dröm jag haft!

Vi var på Ul. Läkaren körde runt den saken på magen o så såg vi bebis.
Man såg en stor snopp (ursäkta) - och hon bara : Ohh ni ska få en pojke.
Han såg jätte stor ut hela han så hon sa att de är inte farligt att plocka ut Han så ni får hälsa sen lägger vi in Han igen!?!
Ja det va juh jätte bra så hon tog ut Han till oss. Hal som en ål var Han anntagligen för hon tappa Han i golvet!
Sen när hon fick upp Han igen så gav hon bebis till mig. Men jag tappa oxå Han!
Staffan satt brevid och förstod inget alls. Han sa bara, Han kommer bli lik mig.
Sen tog läkaren Han igen o stoppa upp Han!
Sen kommer en annan läkare och fråga mig hur jag vill betala detta besök, så säger min andra läkare att det står jag för, för jag råka tappa bebis!
AHHH!
Var får man allt ifrån???

Tur det inte går till så *ler*

Skulle åkt in o ta blodprov idag.
Men klockan blev så mycket att jag hade behövt åka in om en timme och det hinner jag inte!
Så jag får åka in efter jobb imorgon på morgonen.
Ska på möte klockan 3 oxå.
Sen ska jag träffa Amme efter mötet och sen halv 6 börjar jag jobba.
Sen ledig hela helgen! Underbart! *ler*

Himla fint väder idag! Mysigt höst väder!

Får dricka upp mitt te och gå in och duscha så det är gjort!
:)

Puss. image63

Kommentarer
Postat av: Blivande moster Karolina

Eyh ... vikken konstig dröm :) Hihi .... jag drömde oXå knäppa drömmar när jag vänta görlsen - men det är rätt roliga drömmar - å jätteverkliga :) Pussar, Karolina

2007-09-13 @ 21:33:32
Postat av: Pauli

hahaahaa... shiiiit vad läbbigt! en stoor snopp, hehe! knäpa drömmar lär det bli gott om, vänta bara till sex drömmarna kommer ;) puss

2007-09-14 @ 10:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0