Kramp!


image55 

Hej kära Ni!
Idag har jag sovit jätte länge. Gick och la oss klockan 11 igår och sov till 12 idag.
Utvilad är jag verkligen nu :)
Vakna av världens kramp i vaden. Som tur var så hade Staffan redan kört till jobb för jag skrek nästintill..
Sen efter krampen var jag tvungen att gå upp och kissa. Tror ni jag kunde gå på det benet? Icke! Aj Aj!
Men nu är det över o jag sitter och dricker mitt morgon te.

17 dagar tills det är UL.
Längtar så in i! Vill så gärna veta könet. Efter det ska vi börja handla massa...
Har inte handlat ngt alls än. Och det känns som man ligger efter. MEN det är faktist 5  månader kvar och jag tror jag kommer ha tid till att införskaffa mig d mesta..Det viktigaste iaf :) Ohh vad jag längtar...

19 dagar tills lilla jag blir 25. Var tusan har tiden mellan 20 och 25 tagit vägen?
Känns som det var igår jag kom hem från Malta och vi skulle ha 20+25 års fest för mig o min syster.
Men tänker jag efter så har det hänt väldigt mycket dom åren!
Syster har fått 2 underbara barn.
Jag har hittat kärleken i mitt liv, flyttat upp till Kristianstad. Bott i lägenhet men Älskling.
Nu sitter man i ett hus + har en bebis i magen. Helt ofattbart eg! image49
Tänker på den tiden då jag och Pauline hade våra fikor. Ciggen i handen, kaffet i muggen och våra olyckliga hjärtan.
Kunde vi tro att det skulle sluta såhär? Näää :)
Och det var "bara" några år sen.
Så man ska verkligen inte ge upp!


Opppss nu plinga det på dörren och det var Staffans mamma o pappa som kom hit för dom ska måla.
Ska faktist hjälpa till lite tänkte jag.

Ha en underbart fin dag!

image57


Kommentarer
Postat av: Pauli

åhhh vilken flashback jag fick nu när du skrev så *RYSER!* Ja inte kunde man för alla pengar i världen tro att man skulle sitta här nu, förlovad och med en liten! Tänka sig! å du ni har inte bråttom att köpa, vi hade köpt första plagget innan vi visste könet, sedan inte så mycket mer puss på dig!

2007-09-11 @ 13:45:56
Postat av: Blivande moster Karolina

Mmmm - tiden går fort !! :) När vi hade den festen du talar om - så var jag i v. 18 ... å hade just köpt mina mammabyXor som jag inte fyllde ut än :)
Å krampi vaden ... ja ... det kommer du få mycket under din tid med bebis i magen ... tyvärr - men så fort man känner att krampen kommer ska man försöka dra upp tårna mot näsan ... brukar hjälpa snabbare då.
Kram !!

2007-09-13 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0