Sura uppstötningar ;)

Vecka 21     15 okt - 21 okt 2007
Kroppen: Vissa kvinnor får vattenansamlingar under den senare delen av trimestern, det kan man avhjälpa genom att dricka mycket. På så sätt rensas kroppen från slaggprodukter.
Halsbränna och sura uppstötningar är också ganska vanligt. Unvik fet eller starkt kryddad mat. Mindre mål och miniralvatten kan lindra. På apoteket finns det tabletter och flytandemedicin som neutraliserar magsyran.

Fostret: Nu överförs antikroppar från mammans blod till fostrets för att skydda det vid födseln.




Uff för sura uppstötningar.
Inte bara att att det låter räligt det är juh skit hemskt.
Svider i halsen *blä*

Jobbat natt och nu e jag hemma och har precis fottat massa kläder som jag ska sälja på Tradera.
Alltid bra med lite xtra pengar.
Ska rensa min gadrob riktigt sen. Samlar på mig massa skit. Men så tänker jag juh alltid "Det kan juh vara bra att ha" HUM?!?!

Noelia buffar o står i, hon är mysig :)
Längtar så in i bomben efter henne.
Hon kommer verkligen förgylla mina dagar.

Snart ska jag upp till Syster.
7 nov  åker jag, vi ska fira syster o hennes sambo på deras 30 års dag!
ÖNSKELISTA TACK!
:)

Vill passa på att gratta alla som tagit körkort med..
Dom som läser här är nog Amelie, Maria och Sara.
Grymma är ni.
Nu ska bara jag o Pauline oxå klara d ;)
*mohaaaawa*

Pussinuss..

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin bakgrund du har!

2007-10-17 @ 11:01:48
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Amelie

haha Tack söt!

2007-10-17 @ 12:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0