Jätte yr!


Precis duschat och gjort mig liiite fräsch till att Staffan kommer hem.
Städat och gjort det fint.
Nu när jag sitter ner är jag JÄTTE yr.
Skönt jag ska till MVC imorgon så dom kan ta tester och så på mig. Så man vet att allt står rätt till.
Idag går jag in i vecka 22. Läste att det är nu man kan lägga på sig som mest. Det är väl det jag gör.
Så får jag hoppas att det stannar där ett tag.

Nä fy vad jag känner mig konstig nu. Det snurrar massor.

Imorgon efter MVC så ska jag jobba, sen jobbar jag på torsdag dag och sen ska vi till Malmö (vellinge)
Är ju 25 års kalas på lördagen. ;)
Oalalalaaa, ska bli spännande och se hur det ser ut nu. Dom har juh varit så duktiga att renovera massa.
På festen kommer alla vara fulla utan jag och Maria...o Sara om hon kommer?!? Jag har inte så stor koll.
Ska bli kul att se från ett nyktert tillstånd hur dom beter sig.. hehe...

Igår var mor och far här.
En snabbvisit. Men vi kom fram till att vi ska ha julen hemma hos oss.
Vad mysigt :)
Blir en liten skara då syster + familj ska fira det i Norrland med Magnus föräldrar.
Men vi planera lite så att nästa år kommer juh lilla flickan vara här och då kan hela familjen vara samlad!
Blir väldigt dyrt att ta sig fram å tebax till Norrland. Och för dom att ta sig till Skåne.

Längtar efter mycket nu!!!
image117

Kommentarer
Postat av: sara

hej tejen... :) nej jag kommer inte... hoppas ni får skoj. o så fin din mage e. hoppas allt e bra med dig o staffan o lilltjejen :) Kramis

2007-10-24 @ 16:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0