Inte riktigt bra!


Kroppen strejkar! Ha ont i magen. Kan inte resa mig som jag vill, kan inte vända mig i sängen hastigt.
Just nu råka jag böja mig lite för mycket o AJ så ont det gjorde.
Känner mig som en 80 åring, typ!

Så kom inte o säg till mig att jag ska göra det o det för nu får jag faktist ta d lungt.
:)

Ska till en barnaffär när Staffan kommer hem. Kolla vagnar.
Hoppas jag gillar den jag har tänk på länge nu.

En annan sak är att (nu när jag ändå håller på att klaga) jag kan inte sitta framför datan en längre tid utan att få as ont i ryggen. Ahhhh!!!
Sen somnar jag typ innan 11 på kvällen, kan inte hålla ögonen öpnna. *suck*
Vill inte vara social...

Hoppas det ändrar sig snart..

Ngt posetivt är juh det strålande vädert ute... Me like alot!


image101

Kommentarer
Postat av: jull

Ska du se High School Musical ikväll :) ?

2007-10-05 @ 13:59:10
URL: http://livsviktigt.blogg.se
Postat av: Anna

Hej gums.. stackare!. Usch de låter inte alls skoj.. Händer annars i helgen? Hoppas ni hittar en fiin vagn.. Ha de bra! Puss o kram Anna

2007-10-05 @ 15:54:29
Postat av: Pauli

Är det sammandragningar du har? *orolig* hoppas vagnen var fin puss

2007-10-07 @ 01:11:33
Postat av: Blivande moster Karolina

Men gumman då .... ta det lugnt - tråkigt- men skönt !!
Kramar!!

2007-10-07 @ 12:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0