Fortf i Vellinge. (19+4)


Ja jag bestämmde mig för att stanna en xtra dag i Vellinge. Hittade en ersättare på jobb så det löste sig.
Kände att jag behövde den tiden här. Man är bara männsika.

Tog en magbild när jag vakna. När jag tittade på den så tänkte jag HERREGUD!
Nu är jag inte liten!! Men jag tänker faktist bara positivt. Där ligger en liten ängel där inne.
Hon är så livlig. Ser buffarna varje dag nu. Att det händer så mycket på en vecka. Gamlemormor fick se det igår.
(min mormor) =) Så nu har hon visat sig för Mor, far, mormor o morfar och såklart för mig! Nu längtar jag till pappa Staffan med får se. Han kommer tycka det är massa tufft.

Dagen erbjuder änu mer affärer..
En barnvagns affär men andra roliga saker.. Ska se om dom har den här, för det stod på sidan.

Söt va?! =) 365 kr är väl ganska lagom? Många av dom kändisfigurerna som kan gå upp till 600 har jag sett...

Uff har handlat till Noelia varje dag nu.. Kan inte låta bli..
:)


Ha nu en skön höstdag, nu är det duschen som kallar..


Puss från oss

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Det var ett sött babygym. Ja 600 är rätt kraftigt pris för sådana, vi köpte vårt i ullared för 300 och det funkar lika bra! Men nu i efterhand så vet man att det skulle funkat lika bra med ett plastgym för kanske 200 kr med en filt under men man vill ju ha allt det där fina till sitt barn hihi=) Trevlig helg!

2007-10-12 @ 12:03:57
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Pauli

Magen är jätte fin gumman! Sötis! Fint babygym! Vårt kostade närmre 600 så det var bra pris puss

2007-10-13 @ 00:22:13
Postat av: Mandy

Söt bebismage!:)

2007-10-18 @ 14:34:00
URL: http://Mandyyy.blogg.se
Postat av: sara

Super fint gym :)

2007-10-24 @ 16:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0