Då var helgen över!


Vilken händelserik helg!
Jag har kanske inte visat det med glädje men jag har varit otroligt glad!
Allt har faktist varit prefekt!

Fredag - Det börjar med att klockan ringer. Älskling och jag går upp och börjar göra vid oss. Han beskrev känslan som "det är som julafton, när var ett barn" Båda var nervösa och spända för att se vår lilla bebis. Jag måde verkligen jätte illa av hur nervös jag var. :)
Vi kom till CSK och åkte upp till ultraljuds avdelningen. Där inne satt en tjej med hennes kille. Jag fråga vilken månad hon var i och då sa hon "jag har gått över 14 dagar".. Fy tusan tänkte jag! Ni skulle sett vilken kula hon låg inne med. Fint!
Sen kommer tanten som ska köra runt grejen på magen på mig..Hon gjorde tyvärr så att känslan försvann lite för hon var så snabb på det. Men ändå, vi fick se vår lilla FRÖKEN (som hon sa)
Vi skulle inte åka hem o måla rummet rosa än men hon såg bara blygben, o det gjorde vi med..
Helt sjukt att man har haft känslan att det ligger en pojke där inne så bara säger hon att det är en liten fröken..
:) Blev en konstigt känsla där..Men jag blev SÅ GLAD!
Bilderna vi fick med oss fick vi gratis för hon lyckades inte få nga bra, tyvärr. Men vi har bebis prinsessan i våra huvud. En fin bild där..image83
Så då va det dax att åka hem till Vellinge för att se gå på Malmömässan. Skulle inom för att hämta skånekortet för att få lite rabatt till inträde.. Men så  kom vi på att det va ganska onödig för det va typ va det kosta att köra fram o tebax från vellinge till malmö. Så jag ringde hem o sa att vi körde till mässan direkt. Men då blev min moja lite fundersam i rösten och ville gärna att vi kom in inom först för hon ville så gärna se korten på bebis och så..
Jaha tänkte jag och sa ok vi kommer innan då.
Men då började det snurra runt i mitt huvud om VARFÖR kan hon inte se det när vi kommer efter mässan o så.
Sen kom jag på att det det stod på min systers sambos msn att han var i Skåne (men jag visste att han skulle ner ngn gång för att hälsa på hans bror) Men mina tankar va iaf att tänk om dom är nere o ska överaska mig.
Men sen ville jag inte tänka mer för jag vill ejuh inte bli besviken om jag bara inbilla mig att dom skulle vara där.
Väl framme i Vellinge så plingar vi på dörren o går in. Då är mojan o fajan framme vid dörren o säger hej.
Tyst var det så där försvann mitt hopp att dom skulle vara där..
:(
MEN då hoppar tre tjejer fram från toan, mina älsklings tjejer!! Dom var nere!!! *lycklig*
Så dom hade kommit ner på torsdagen utan att jag hade ngn aning om det!
Efter det följde Magnus och Karolina med till Mässan.. Kul!
Oj vad jag och syster gick och tog massa smakprover.. mums..
Dagen och kvällen var helt perfekt!

Lördag- Ja då va det dax för kalas. Det kom måååååånga hem till oss i Vellinge. Vi blev 40st.. Jag blev firad med massa god mat mycket trevligt sällskap och massssa fina presenter!
Av Älskling fick jag present kort på Vero moda och en helg på hotell i danmark under jultivoli. Låter underbart..
Mat och så ingår på hotelet.. The Island heter d.. Ett av d finaste rummen har han fixat med. Mysigt!!!
Så den 16-18 dec ska det blir massa mys!
Tackar min Mor för allt hon gjorde till kalaset! Hon är bäst på d :)

Söndag-Trötta! Syster o  familj körde hem. Jag och staffan körde in till Ikea o köpte spjälsängen. :)
Det var MIN riktiga dag. 30 september! Jag 25 år!




image93
Jag och Älskling och vår lilla prinsessa i magen
image95

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en helt underbar helg! Kan tänka mej de iaf. Själv ligger man hemma o e GENOMFÖRKYLD! :( Tanken på de du e just nu e bara en dröm för min del! hehe.. men de kommer min tid också! :D Är jätte glad för er skull och GRATTIS så jätte mycket en gång till! :D Puss o kram Anna

2007-10-01 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0