Hemma hos min älskade!


Då har man varit ifrån sin sambo i 10 dagar!
Men nu är man hemma hos han igen, det är synd om han, han är juh sjukis.
Jag är med sjuk men det är ändå mer synd om honom.
:)

Åkte till Kvantum för att hämta ut ett paket på posten där.
Tjejen som jobbade gav mig en mycket fin komplimang.
Hon tyckte att jag hade en jätte fin mage. Inte ofta en främling säger så.
Sen lyckade hon oss till med Bebis.

Älskling och jag är inte 100 på att det blir en Noelia.
Det kan faktist bli en Olivia med..
Vi får se vad vi bestämmer oss för...


Mycket man vill ha nu... Denna inne overallen gillar jag skarpt!  Men att betala nästan 500 kr för den är bara löjligt!
Jag var juh på ett meandi party med Pauline o då hitta jag en mössa och en plyschoverall som jag verkligen har funderat på. Tyckte dock det va för dyrt. Men nu har jag haft turen att träffa en försäljare som hade den kolektionen kvar så jag fick köpa det av henne. 40% billigare.  och  !
Sött va :)
Lite retro!

Så mycket man vill ha, men som kära sambo säger så kan man inte köpa ALLT.. tyvärr!
Måste inrikta oss på d viktigaste nu först!

Vi tittar på en bil med, en volvo V50..Snygg och mycket familjedriven..
Vår Audi A4 är bra den med men lite väl sportig..
Får skaffa körkort nu så man kan köra "snyggingen" OM vi skaffar den!


Klockan är mycket och det var längesen jag var uppe så här länge.
Magen börjar vilja få mat.. Ska vi ge den eller vänta tills imorgon??
Vi får la se!!
MÅSTE trots jag är dålig åka in till stan imorgon för att kolla med ngn frisör om dom kan ta bort mitt löshår.
Har försökt nu men drar juh bort mitt egna med.. *panik*

Aja!
Bebis hälsar och jag säger Godnatt!

Puss

Kommentarer
Postat av: Pauli

älskar oxå den overallen.. Mysplysch! så fina grejer! Skoj att du fick det prickiga till bra pris!

å du.. du har en jätte fin mage!! förstå det! poss krya på er

2007-11-16 @ 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0