Beroende!

image145



Det sägs att om man väntar en flicka kan man bli väldigt sugen på apelsin och apelsin juice.
Jag kan säga såhär mycket att jag är BEROENDE av iskall apelsin juice! Det ska helst vara Godmorgon!
Läste att det hade kommit ut med extra järn, borde man juh testa! Hoppas jag hittar det nästa gång jag är i affären!

Just nu så buffar min lill jänta massa i magen. Hon brukar showa vid denna tiden. Tänk att det växer ett liv i min mage! Det är så otroligt fantastiskt men så otroligt ofattbart!
När jag tittar på min kropp i spegeln så tänker jag UFF vad hemsk jag ser ut. Stor och lixom jätte bred!
Men sen slår det mig juh faktist att kroppen MÅSTE förändras om man ska kuna ha en skapelse i magen. Hur skulle det sett ut om man varit trådsmal och haft en mega bula. Fint kanske, men jag tror inte kroppen hade gillat d. Man måste ha mycket resorser nu när man ska amma o så.
När jag säger att jag är tjock så menar jag inte magen, för det är juh självklart att den ska bli stor.
Det är mer att mina lår går i ihop, mina armar har blivit fläskiga, min rygg har blivit bred! Men vafan
JAG HAR EN PRINSESSA I MIN MAGE!
image146






Nu ska jag inte blogga mer idag. Ska faktist nanna kudden strax.
Ska göra lite ärende i stan imorgon.
Lämna papper till The boss!
Ta bort mitt löshår!
Beställa tid till klippning och färgning hos min frissa!
(hon kunde tyvärr inte ta bort kreatin vax)
:(


Ps..Imorgon går vi in i vecka 26♥



image147


Kommentarer
Postat av: Amme

Jag kanske kan hjälpa dig av med håret? Puss

2007-11-19 @ 10:17:08
Postat av: Pauli

så härligt med ett växande liv i magen, det är verkligen ett mirakel! Puss på dig och ni har fått super fint i vardagsrummet. MÅÅÅÅÅSTE ses snart! händer så mkt med din mage nu ju PUSSA

2007-11-19 @ 12:14:37
Postat av: Anonym

Jag var också beroende av apelsiner och apelsinjuice när jag var gravid, men jag fick en pojke! Tror mer att det är så att kroppen skapar ett sug efter det den vill ha och behöver.. I ditt fall kanske järn och c-vitamin? Kanske.. =) Lycka till med resten av graviditeten!

2007-11-20 @ 14:57:02
URL: http://exanimoo.blogg.se
Postat av: Celice

Fler än jag som vart sugen på apelsinjuice ser jag, jag drack o drack flera liter i veckan, dessutom nu till jul åt jag massor av clementiner, kilovis, :-)
Stort grattis till den lille bebisen i magen o lycka till! /Celice

2007-11-24 @ 15:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0