24+6, idag mår vi bättre!


Vakna idag av att man mår hyfsat bra.
Bebis sprallar och har sig. På Tosdag ska vi gå o mäta magen. Skulle gjort det i förra veckan eg men då var jag bortrest  juh. Undra om man ska väga sig då? Hoppas dom tar blodtrycket igen. Jag känner juh att det inte är som det ska. Har börjat se JÄTTE dåligt. Men har läst att det kan hända. Men inbillar mig att det är pga att jag inte får i mig allt järn som behövs. Kan knappt böja mig ner, då åker allt blod till huvudet o så känns d som jag ska sprängas. Plus att magen säger ajaj.. Får prata om det med henne. Få lite tips hur man ska göra. Menar det är juh en ställning man gör när man jobbar, att böja sig.
*säger prosit till mig själv då jag precis nös 4 gånger*

Vi har varit o handlat på Ikea men inte satt upp sakerna än, kanske på tiden?
:)
Ska försöka att få min sjuka man att göra det, jag ska hjälpa till med det jag kan!

Vi ska ha den i stora rummet..Sen ska vi ha en likadan i datarummet men i vit o den ska vi hänga på väggen.
Måste ha förvaringsställe till alla pärmar o så..

 Detta är till lill bebis. Flodhästar är sött ♥








image142








PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0