Julen 2007..


 Jul-dukning..

 Moder håller på i köket..

 Matdax- fina staffan och tjocka johanna.

 Staffan och svärmor ;)

 Liten jul puss.

 Mor, mormor och blivande mamma på promenad..

 Hela skaran ute och rastar Viska. (fajan är dock den som tar kort)

 Tomte Stina kommer på besök ;)

 Tomte Stina och hennes snöboll..



Det var en bra och lugn julafton. klapparna som Stina kom med var mycket fina.
Fick en ny damsugare, wohoo nu kan jag städa utan anstränga mig så mycket. Behöver inte böja mig och sen går den så lätt :) Sen fick vi mycket mer..

Olivia har hicka nu, sen håller hon på att böka jätte mycket. Mycket mer än innan. Kan säga att jag är lite trött på det.
Sen när man ser sig själv på kort så ser man hur mycket man förändrats. Längtar tills jag kan börja träna lite och få tebax min huvudform. Just nu är den liiiiite för rund! Somsagt är liiiite för rund överallt. Magen är tillåten :)
Men nu är man inne i slutspurten. 9 veckor kvar... Tror inte jag förstått riktigt!

Hoppas ni som läser hade en underbar julafton!
 
Nu ska jag kolla om det finns ngn bio att titta på..

Puss &  Kram        image225

Kommentarer
Postat av: Anna

God fortsättning! :D
Va fint du dukat..
Hoppas allt e fint me dig! Ha de skit bra... Puss o kram

2007-12-25 @ 18:47:03
Postat av: Denise

Så fint ni har det i ert hus och vad fin du är med magen=)

2007-12-25 @ 20:05:48
URL: http://www.snisen.blogg.se
Postat av: Amelie

FIN MAGE

2007-12-26 @ 12:04:33
Postat av: vera

God fortsättning!
Ja det här med att du inte riktgt fattar att du ska få din älskade lilla prinsessa om nio veckor, det känner jag igen.
Men det är lite svårt att förstå även när du väl har henne i din famn oxå...
Sakta men säkert lär man känna sin lilla baby å kommer in i allt:0)
Allt tar ju sin lilla tid..
Ha det så bra gumman, Kram på dig

2007-12-27 @ 01:05:54
Postat av: sara

Underbart o läsa din blogg tjejen, ska bli så skoj o träffa dig, kul o se mage o allt. ser framemot nyår nu är de nedräkning... Var rädd om dig och er olivia så ses vi snart! Big hugs / S

2007-12-28 @ 09:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0