Gott slut allihopa!


Då var dagen kommen. Sista dagen 2007.
Har suttit och funderat på vad som hänt detta året.
Först tänkte jag, det har inte hänt ngt!
Sen börja jag o staffan spekulera och detta är ett av d året det hänt mest juh.
Tänkte sumera allt imorgon. Kul att ha d nerskrivit!

Vi ska klippa oss idag. hihi...
Trodde faktist inte Skägg o lockar hade öppet för sånt idag, men det är väl som en lördag?
Sen ska vi fixa lite små saker i stan o sen ska vi hem o fixa d sista o sen göra vid oss och seeeeen kommer juh Pauline, Ingemar och deras Engla.. o efter ngn timme kommer Sara och Christian och Maria, Daniel och lilla skutt i magen. :)
Blir ingen röjar fest om man säger så...
Men dock så mysig tror jag...

Sitter med kaffet nu, ska ta o lägga lite smink snart så man inte ser helt förjävlig ut när vi ska in till staden.

By the way, ute är det helt vitt! Ser så fint ut!

Skriver mer imorgon, då kommer säkert mååånga bilder me...hehe!




Puss!     image235


 

One year ago...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en trevlig nyårsafton och GOTT NYTT ÅÅÅÅR! Hälsa babbisen i magen med :)
Kramkram

2007-12-31 @ 11:54:40
Postat av: Amelie

Shit gumman, man känner knappt igen dig. Superfina kort!!!! =) Gott nytt år

2007-12-31 @ 15:03:13
Postat av: Johanna

Så ska jag se ut igen, haha :)
Gott nytt år tjejer ....

2007-12-31 @ 16:03:21
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: *sandra me engla*

va fin du var i blondt! =)

2008-01-12 @ 10:55:03
URL: http://zandiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0