Bio ikväll...





"livet är en gåta, du är gåtans svar"

Längtar efter min lilla prinsessa.
För varje dg som går, ju närmre kommer jag henne.
Har så många känslor i min kropp. Både bra och dåliga.
Men allt kan inte vara posetivit, man kan inte bara tänka bra hela tiden.
Men vi kommer klara detta. Alla andra klarar föräldrar rollen, då ska vi med det :)

Vill få hem vagnen så man kan bona om den.
Packa skötväskan :)
Vill ha allt klart.
:)

Efter nyår ska vi börja med hennes rum.
Tvätta alla kläder.
Bona om hennes säng.
Köpa allt det vikigaste som är kvar.

Nga bra tips på babyvakt?
Behövs det i början?

image230

Idag ska jag och Staffan på bio.
Kan bli mysigt att sjunka ner i bio mörkert med popcorn :)

image231/Johanna

Kommentarer
Postat av: Carolin

nån babyvakt hade inte vi i början för vi hade lilleman i vårt sovrum de första månaderna. Så jag hade väntat med det inköpet tills det verkligen behövs, om ni nu inte planerar att lillan ska sova i eget rum från början :)

2007-12-28 @ 16:05:36
Postat av: Johanna

Då väntar vi med den, vi ska juh ha lillsessan brevid oss ett bra tag iaf :)

2007-12-28 @ 16:49:28
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: Pauli

Vi köpte en philips babyvakt på ullared, tar med den på nyår. Vi använde den först nu när hon fick eget rum. Ibland om vi tittade på film och höjde ljudet lite. Ni har ju rummen ganska så nära så det borde ej behövas. dOCK ÄR DET SUPER NÄR MAN ÄR IVÄG OCH SKRUTTEN LIGGER OCH SOVER. pUSS SES IMORGON

2007-12-30 @ 11:00:48
Postat av: Pauli

ooooooooups capslock, sorry :)

2007-12-30 @ 11:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0