Bakat och städat!


Då var det gjort! Så skönt :)
Bakade lussebullar, staffan gjorde oxå. Dom blev goda :)
Sen har vi städat o ändrat om så vi har mer plats på julafton. Blev med jätte bra.
Skönt!
Sitter nyduschad och funderar på att man kanske ska äta mat oxå idag?!?
Men vad? Orkar inte ställa mig o laga, och är verkligen inte sugen på pizza eller så.
*hum*
Kanske bara tar knäcke o oboy. Funkar faktist det med.

Nu har vi nog bestämt vad vår lilla älsking ska heta!
Jag heter Ida Johanna..
och då tycker vi det passar fint med .....

Ida Olivia  Sjöström (Nilsson)


Ida är från min gamlemormors mor..
Roligt om det hänger med...
image177

Nu är Staffan oxå nyduschad o vi ska sätta oss vid tvn.
Blir nybäddat med. Ohh vad härligt!


Puss

Kommentarer
Postat av: Pauli

Grattis till beviljad Hp gumms! Härligt! Olivia är massa fint tycker jag. GOD JUL! puss

2007-12-23 @ 12:38:39
Postat av: Emma

åå ska lilla sessan heta Olivia!!!
jag älskar namnet olivia, ville att Vera skulle heta det men blev snabbt nerröstad av sambons familj och orkade inte tragga emot, men i andranamn fick hon heta det iaf ;)
hon kan ju alltid byta när hon blir stor om hon vill haha ;)
japps det blev massor av klappar till en mycket bortskämd unge, men det är så det ska vara!
massa kramar till er från oss

2007-12-27 @ 22:41:54
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0