Vellinge


Ja då sitter man här. I lilla Vellinge. Vakna kvart i sex. Jobbade såklart. Sen slutade jag 8, sen begav jag mig till tåget. Som var försenat 20 min. Drygt!
Men men nu sitter jag här. Ska iväg till lite affärer och kolla om man hittar ngt fint. Men ska inte handla så mycket mer för jag ska SPARA. =) Om det går..hihi.. Ska lägga undan massa till Ullared. Ska dit med jobb den 2 oktober sen ska jag o staffan o mojan o fajan med dit. Hihihi.. Handla massa massa till lilla underverket. ♥

Ska fira mojan imorgon så det är därför jag e nere. Älskling kommer oxå ner.. Seeeeen... Han har ju kört från stockholm hela natten så han ligger i sängen nu o sussar kudden.

Nu ska jag ta o fixa till mitt huvud lite så jag inte ser sådär super trött ut.


Ha en fin fin helg.
(kanske skriver av mig lite mer sen igen)


Mojan o jag när vi precis flyttat in i huset. Slitna :)
Tur d inte ser ut så mer...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0