Små funderingar.

image24 Vaken igen. Sovit mycket gott. Både jag och bebis behövde det! :)
Sitter och har massa funderingar i huvudet. När ska man köpa alla mysiga bebissaker? Hur mycket ska man köpa? Vilken barnvagn ska man välja? Måste man smörja in magen för att inte få bristningar? Kommer jag att klara av mammarollen?
Hoppas dessa funderingar är normala..Kan ju säga att det är fler än dom jag skrivit nu.
Längtar efter föräldrar kurserna. Där både jag och Staffan är med och deltar! 
Familjeliv är en mycket bra sida, där får man mycket info, men konstigt nog har jag tröttnat lite på den sidan.
Men gnistan kommer nog tillbaka..


Alltid samma känsla även om vi förändras
och lågan brinner trots att vindarna blåst hårt ibland
och om vi någon gång gråter så möts vi alltid åter
i ett lyckorus och det är därför Jag Älskar Dig!
image23Saknar Staffan!



Tindra och Ebba!
Mina underbara systerbarn.
Älskar dom!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Tjejen!
Jag tror de tankarna är väldigt vanliga! Jag har också massor av sånna funderingar!
Kram Maria

2007-08-31 @ 16:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0