Shopping :)

Hihi, blev liiiite grejjer ändå.
Två sköna snygga stövlar och en massa mysig jacka.
Jackan är en sån jacka som är bra att gosa ner sig i och bebis kan växa i.. (eller jag kan växa i)

Precis ätit kinamat. Gott men blev lite för mycket.

Snart dax för melodifestivalen för barn. Ska jag se. Kan vara kul, om inte gör det inget om jag somnar till den :)






Den nya jackan
Inte den snyggaste men som sagt så är den massa skön o kommer vara härlig när d e kallt.


Puss från en väldigt trött blivande mamma♥


Kommentarer
Postat av: Pauli

vilken fin jacka gumman! ser massa mysig ut! detta året kan jag köpa vilken jacka jag vill :)) Engla har fått en ny jacka hon med! Hoppas vi ses snart å du, jag väntar fortfarande på magbilden ;) PUSS

2007-08-31 @ 22:52:31
Postat av: Blivande moster Karolina

Toodiloooi - fin jacka - blir perfekt att växa i ;) Kramen !! Saknar dig !!

2007-09-02 @ 12:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0