Njuter av mitt te.


Ja nu när man inte kan dricka kaffe så får det bli te.
Men jag klagar inte, det är på ngt sätt mycket godare.
Kan blir lite irriterad på mig själv att jag inte gillar kaffe mer. För eg innerst inne så vet jag att jag är juh en kaffekvinna. Kanske kommer tebax efter man fått bort alla dessa hormoner man har i kroppen.
:)
image17


Har jobbat natten.
Gick upp 10 i 6. Men det är väl bara att vänja sig. Om ett halvår kommer livet se ut så.
Men då får jag juh gå upp till ngt jag verkligen vill! Fast nog kan jag tro att man vill sova ändå =)
Får hoppas Vi får ett barn som är lika morgon trött som jag =)

Inatt så låg jag och kände på magen. Jag avskyr min mage riktigt mycket. Men nu när jag vet att där ligger ngt som jag och han  har skapat så gillar jag juh att ta på den. Kändes som jag kände ngt oxå. Typ som folk säger "fisksprattel" Jätte mysig känsla. Får hoppas att det inte bara var gaser *ler*

Kommer tebax med lite mer skrivning sen..
O kanske en ny magbild? image15

Ha en mysig dag ni som läser...
Kram från Oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0