En ny dag! 13+4


image21


Vilket härligt höst väder det är idag.
Var inne på brödboden och köpte mig lite bullar så jag kunde gotta mig till frukost.
Hoppade av på den busshållplatsen som tar längst tid att gå, bara för att kuna njuta lite av vädert.
Kallt, ja! Men så uppfriskande. Jacka är nog ett måste nu. Iaf så tidigt på morgonen för det är juh 8 grader bara.
När jag kom hem blev det Te och bullar. Så gott. När man är frusen så finns det inget bättre än att dricka ngt som är varmt.
Jag vill inte gå o lägga mig igen, men som det känns så måste jag nog vila ändå. Så tråkigt! Men det är behövligt. Jag är ju en havande flicka som behöver sömnen. :)

Igår var jag på stan med amme. Fick gjort allt som jag hade inbokat på mitt lilla ärende schema.
Sen testade jag ett par mamma jenas uppe på HM. Snygga men inte så bekvämma kanske? Får se, ska testa dom igen. Synd dom inte är i stuprör så man kan ha stövlar. Tror fakist jag kommer köra ganska länge på leggings eller tjocka strumpbyxor. Finns väldigt snygga sådana juh :) Toppar och tröjor kommer inte vara ngt problem för modet är juh så att det ska vara lite större o längre. Helt perfekt! :)
Älskar "senapsgul", är ute efter en kofta jag såg på tv..Måste hitta den! Hur kan man bli "kär" i kläder?


Magbild kommer! Men med min kamera är det så svårt att ta själv, den lixom ställer inte in sig som jag vill.
Så kommer inte bilden nu får ni allt vänta till Staffano kommer hem så han kan plåta den till mig.

Ahh föressten, jag såg en stor hackspett när jag gick hem. Skit cool..Var tvungen att stanna o titta på den när den hacka.. *hihi* Sen lös solen sådär mysigt på den med. Lite som i ett naturprogram.. ;)

Nu skriver jag bara massa svamel.
Kommer tebax när jag har mer att skriva om..
image22Johanna o Bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0