12+2 :)



image6



Jaha då var det en ny dag!
Vakna kl 12 :)
Skulle upp och kissa så jag slängde av mig täcket. Då fick jag se ngt jätte tufft.
Min mage stod ut på vänster sida. Alltså inte hela magen utan precis ovanför troskanten.
Jag bara : Älskling Titta!
Han titta o kände. Sten hård var jag.
Hihi det är väl sådana små upptäckter man kommer hitta lite då o då.

Precis ätit frulle. Blev 4 rostemackor och ett glas Oboy! Yummi!
Nyttigt nä! Gott ja!

Vet inte vad dagen har att erbjuda men ikväll ska vi till Älsklings mamma o pappa och grilla.
Kan bli gott. Aldrig fel på gratis mat. hihi...Sen trevligt sällskap såklart!

Tog en liten magbild när jag vakna.

Ser ni så stor jag börjar bli.
Hihihi...


Kram på er alla..

Kommentarer
Postat av: Pauli

åhhhh, syns bebis redan :) Säkert att det inte är två därinne? HAHA! Eller så är det för att du är så smal och inte lönfet som jag var! FIN mage har du puss

2007-08-17 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0